Rozmiar:120/100 R18Sezon:całoroczna
Indeks prędkości:
M = max 130 km/hIndeks nośności:68 = max 315 kgRok produkcji:2024Gwarancja:5 lat od daty produkcjiEtykieta UE: dBTyp:motocyklowa
Opis opony: MICHELIN TRIAL X LIGHT COMPETITION 120/100 R18
Producent:
MICHELIN
Nr katalogowy:
546774
Kod kreskowy EAN:
3528705467746
Szerokość:
120
Profil:
100
Średnica:
18
Bieżnik:
TRIAL X LIGHT COMPETITION
Indeks nośności:
68 = max 315 kg
Indeks prędkości:
M = max 130 km/h
Opór toczenia:
Hamowanie na mokrej nawierzchni:
Poziom hałasu:
( dB)
Typ:
Run on Flat:
NIE
Opona wzmocniona:
NIE
Goodyear to jedna z największych marek oponiarskich na świecie, z ponad 125-letnią historią i globalnym zasięgiem. Firma jest synonimem innowacji, niezawodności i zaawansowanych technologii w produkcji opon. Marka klasy Premium.
Goodyear oferuje opony do:
- Samochodów osobowych,
- SUV,
- Pojazdów dostawczych i ciężarowych,
- Samolotów,
- Maszyn rolniczych i przemysłowych,
- Motocykli
Goodyear ma silne korzenie w motorsporcie, m.in. jako najbardziej utytułowany dostawca opon w historii Formuły 1 (26 tytułów mistrzowskich konstruktorów). Obecnie dostarcza opony m.in. do NASCAR, FIA WEC oraz serii WTCR.
Ciśnienie opon
Etykieta UE
Opona MICHELIN MICHELIN 120/100 R18 TRIAL X LIGHT COMPETITION M/C 68M TL REAR DOT2023, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:
dB
OSZCZĘDNOŚĆ (OPÓR TOCZENIA)
Klasyfikacja oporów toczenia występujących w oponie. A jest klasą o najniższych oporach toczenia. G jest klasą o największych oporach toczenia.
Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
HAMOWANIE NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie G ma najdłuższą drogę hamowania.
Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
HAŁAS ZEWNĘTRZNY
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Jedna fala oznacza oponę cichą a trzy fale oponę głośną.
Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności.