Opis opony: PIRELLI SCORPION MX32 MID HARD F 2,50/82 R10
Producent:
PIRELLI
Nr katalogowy:
3841800
Kod kreskowy EAN:
8019227384185
Szerokość:
2,50
Profil:
82
Średnica:
10
Bieżnik:
SCORPION MX32 MID HARD F
Indeks nośności:
33
Indeks prędkości:
J = max 100 km/h
Opór toczenia:
Hamowanie na mokrej nawierzchni:
Poziom hałasu:
( dB)
Typ:
Run on Flat:
NIE
Opona wzmocniona:
NIE
Hankook to południowokoreański producent opon klasy średniej oraz premium. Firma dostarcza produkty do większości segmentów motoryzacji. W ofercie znajdują się m. in. opony osobowe, dostawcze, ciężarowe, a także do pojazdów specjalnych i maszyn przemysłowych. W ostatnich latach firma bardzo mocno rozwinęła się pod kątem technologii produkcji opon oraz składu mieszanek gumowych. Efektem tych działań jest produkt najwyższej jakości, który może konkurować z największymi producentami w tej branży. Hankook dostarcza opony na pierwszy, fabryczny montaż do samochodów takich marek jak Hyundai, Kia, Volkswagen, Mercedes- benz czy BMW. Opony tworzone z myślą o najwyższym bezpieczeństwie i komforcie użytkownika.
Ciśnienie opon
Etykieta UE
Opona PIRELLI PIRELLI 2.50-10 SCORPION MX32 MID SOFT NHS 33J TT FRONT DOT2024, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:
dB
OSZCZĘDNOŚĆ (OPÓR TOCZENIA)
Klasyfikacja oporów toczenia występujących w oponie. A jest klasą o najniższych oporach toczenia. G jest klasą o największych oporach toczenia.
Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
HAMOWANIE NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie G ma najdłuższą drogę hamowania.
Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
HAŁAS ZEWNĘTRZNY
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Jedna fala oznacza oponę cichą a trzy fale oponę głośną.
Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności.