AEOLUS
NEO Allroads S+
Rozmiar: 385/65 R22,50
Sezon: całoroczna
Indeks prędkości:
K = max 110 km/h
Indeks nośności: 164
Rok produkcji: 2024
Gwarancja: 5 lat od daty produkcji
Etykieta UE: B A 73dB
Typ: ciężarowa
Brutto
14 dni
na zwrot
Dostawa
w 24h
Bogata
oferta
Dodatkowe informacje
- Specyfikacja Specyfikacja
- Etykieta UE Etykieta UE
- Zamienniki Zamienniki
- Opinie kupujących Opinie kupujących
Opis opony: AEOLUS NEO Allroads S+ 385/65 R22,50



Ciśnienie opon
Etykieta UE




OSZCZĘDNOŚĆ (OPÓR TOCZENIA)
Klasyfikacja oporów toczenia występujących w oponie. A jest klasą o najniższych oporach toczenia. G jest klasą o największych oporach toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.

HAMOWANIE NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie G ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.

HAŁAS ZEWNĘTRZNY
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Jedna fala oznacza oponę cichą a trzy fale oponę głośną. Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności.
Zamienniki
BRIDGESTONE 385/65 R22.5 DURAVIS R-STEER 002 EVO 164K/158L FRONT DOT2022
BRIDGESTONE 385/65 R22.5 DURAVIS R-TRAILER 002 EVO 164K/158L TRAILER
CONTINENTAL 385/65 R22.5 CONTI HYBRID HT3 + 164K 3PMSF TRAILER
Testy opon
Aktualnie brak testów dla tej opony
Opinie kupujących Dodaj opinię
Aktualnie brak opinii dla tego towaru
Inne oferty dla: AEOLUS 385/65R22,5 Neo Allroads S+ 164K (158L)20PR 3PMSF TL M+S HL
* - Oferta z magazynu zewnętrznego wymaga potwierdzenia dostępności
od 2024 - Dostawca nie podał roku produkcji, zazwyczaj są to opony produkowane w latach 2024 - 2025