Klasyfikacja oporów toczenia występujących w oponie. A jest klasą o najniższych oporach toczenia. G jest klasą o największych oporach toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie G ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Jedna fala oznacza oponę cichą a trzy fale oponę głośną.
Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności.
Klasyfikacja oporów toczenia występujących w oponie. A jest klasą o najniższych oporach toczenia. G jest klasą o największych oporach toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie G ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Jedna fala oznacza oponę cichą a trzy fale oponę głośną.
Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności.
Klasyfikacja oporów toczenia występujących w oponie. A jest klasą o najniższych oporach toczenia. G jest klasą o największych oporach toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie G ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Jedna fala oznacza oponę cichą a trzy fale oponę głośną.
Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności.
Klasyfikacja oporów toczenia występujących w oponie. A jest klasą o najniższych oporach toczenia. G jest klasą o największych oporach toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie G ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Jedna fala oznacza oponę cichą a trzy fale oponę głośną.
Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności.
Klasyfikacja oporów toczenia występujących w oponie. A jest klasą o najniższych oporach toczenia. G jest klasą o największych oporach toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie G ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Jedna fala oznacza oponę cichą a trzy fale oponę głośną.
Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności.
Klasyfikacja oporów toczenia występujących w oponie. A jest klasą o najniższych oporach toczenia. G jest klasą o największych oporach toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie G ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Jedna fala oznacza oponę cichą a trzy fale oponę głośną.
Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności.
Klasyfikacja oporów toczenia występujących w oponie. A jest klasą o najniższych oporach toczenia. G jest klasą o największych oporach toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie G ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Jedna fala oznacza oponę cichą a trzy fale oponę głośną.
Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności.
Klasyfikacja oporów toczenia występujących w oponie. A jest klasą o najniższych oporach toczenia. G jest klasą o największych oporach toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie G ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Jedna fala oznacza oponę cichą a trzy fale oponę głośną.
Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności.
Klasyfikacja oporów toczenia występujących w oponie. A jest klasą o najniższych oporach toczenia. G jest klasą o największych oporach toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie G ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Jedna fala oznacza oponę cichą a trzy fale oponę głośną.
Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności.
Klasyfikacja oporów toczenia występujących w oponie. A jest klasą o najniższych oporach toczenia. G jest klasą o największych oporach toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie G ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Jedna fala oznacza oponę cichą a trzy fale oponę głośną.
Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności.